2012. április 10., kedd

ribikommandó

Ahogy tehát az előző bejegyzésből látszik, sokan vannak a hölgyek, kik testi szolgáltatásból élnek itt a környéken.
Tegnap láttam a Blaha melletti kis utcában, hogy eladó egy night klub. Sosem jártam még ilyen helyen (őszintén szólva nem is tervezem), de csodálkozom rajta, hogy már ez sem megy? A lakásomhoz közel lévő bárt most újították fel, annak talán jobban fut az üzlet, bár én még nem láttam oda bemenni soha senkit, csak a táncoslányokat. Biztosan már jókislány módjára alszom, amikor forgalom van.
Az Illés utcában viszont van forgalom, de úgy látszik, ez már többeket is zavar. A Józsefvárosi Önkormányzat létrehozott egy szervezetet tavaly, akik egy fekete terepjáróval (lsd. fénykép) járják a környéket, és a kocsi tetejére szerelt reflektorral pásztázzák és figyelmeztetik azt, aki olyat csinál, amit nem kellene. Ide tartozik a ribócák és a droghasználók figyelmeztetése, vagy a hajléktalanoké, akiket egy szavazás révén az önkormányzat kvázi kitiltott a kerületből.


Nomármost én ezt a kezdeményezést jó dolognak tartom. Valamit ugyanis tenni kell. Tény, hogy erre van a rendőrség, de az is tény, hogy a rendőrség itt van a másik utca sarkán, tehát az örsre jövet-menet megfordulnak itt a rendőrautók, nyilván tudják, látják mi történik. Nem mondhatom, hogy nem tesznek semmit, mert láttam már, hogy igazoltatták a lányokat. A múltkor a fülem hallatára közölte egy idősebb zsaru az egyik csajszival, hogy el lehet húzni, és soha többet nem szeretné itt látni. De sajnos valljuk be, amit tehetnek, tesznek, az kevés. A tények mutatják ezt, nem én vagyok ilyen okos.
Ennek ellenére a Jófiúk szervezet sok vitát váltott ki, és támadják őket a mai napig, mindenféle okokkal.

Ami engem illet, csak örülök a létezésüknek, mert kellemetlen egy drogos, sportcipős ribit látni nap mint nap, ha átmegyek ebédért, aki az autók közt bóklászik, és ha el fogja ütni egy autó, mert az útkereszteződés közepén gallopírozik, még ő lesz a hibás.

Szintén kevésbé mosolyt fakasztó, hogy a Kedvesemnek ki kell számolnia percre pontosan, hogy mikor ér ide elém, különben negatív élményekben van része.
Legutóbb leszólította az egyik lány, s azt mondta neki nemes egyszerűséggel: "régen láttalak". Szegény teljesen megdöbbent, hogy "engem????", erre a csaj azt mondja, miért, Te nem rendőr vagy? Nagyon hasonlítasz az egyik zsarura!"
Nem, nem zsaru. És köszöni szépen, nem is akar az lenni, nem akar hasonlítani, nem akarja, hogy annak higgyék, és egyáltalán, hogy leszólítsák.

Tehát ha azt hiszed, a piroslámpás negyed közepén dolgozni regénybe illő, akkor tévedsz. Én is ezt csinálom, csak másképp, mint ők. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése