2011. július 12., kedd

Fényképek a flaszteron

A szocotthon előtt reggel fényképek hevertek a járdán. 10x15-ös méretű képek. Rajta egy vörös hullámos hajú, fehér bőrű, kedves arcú lány, a huszonévei végén járhat. Az egyik képen a párjával szerepel csinos ruhában, a másikon egy kisbabát tart a kezében. Mindegyiken nagyon boldognak tűnik. A következő képen maga a kisbaba szerepel fehér öltözékben. Kíváncsi lennék, hogyan került oda legalább egy tucatnyi normálisan előhívott fotó. Dehát ahogy a vén kujon mondta tegnap: bármi megtörténhet...

A buszozás ma is egy élmény volt. A Koszorú utcai panel lakótelep mindenféle keleti nemzetek gyűjtőhelye. Anno én is néztem itt albérletet, és hálát adok Istennek, hogy nem jöttem ide lakni. Szóval a Koszorú utcai megállóban a kitudjamilyen nemzetiségű, talán kínai (?) nő olyan kalapban várta a buszt, mintha a rizsföldeken dolgozna. Pontosan így nézett ki a fejfedő, mint az alábbi képen, csak ez nem rizsföld, hanem egy panelrengeteg, így kevésbé illett a környezetbe.


A József körúttól egy kurvával és egy gigolóval sikerült együtt utaznom. 
A srác legalábbis gigolónak képzelte magát: ébenfekete haj, olyan biliforma de hátrafésült, oldalt viszont felnyírt. Hozzá már kopaszodott is kicsit. Fekete nadrág, fehér steppelt cipővel. Fekete ing, mellkasközépig kigombolva, csak hogy jól látsszon a sötét mellkasszőrzet. 
Először fel sem akart szállni, nézelődött, hogy kit lát a buszon. Majd meglátott engem és mégis ezt a járatot választotta. Megtiszteltetésnek nem mondanám. Majdnem töküres volt a járat, de odaállt mellém, miért is ne, és végig bámult. 
Én nyilván nem akartam visszanézni - de nem is tudtam volna. A szemem megakadt a velem szemben ülő roma nőn. Normálisan volt felöltözve, leszámítva, hogy az ing majdnem szétpattant a has kis hurkáin. Divatos szemüveg, aranyfülbevaló. No de a kezében egy gumióvszerrel játszott!! Már bocsánat, hogy ennyire ragozom a dolgot, de nem volt agyonhasznált, viszont nem is most bontotta ki a csomagolásból. Kicsit szórakozott vele az ujjai közt, majd összehajtogatta, és elrakta a táskája zsebébe. 
A "hölgy" szakmáját ezek után kitalálni nem egy bonyolult képlet. Talán nem vagyok gonosz, ha azt állítom, az ilyen hölgyeket használó férfiak agykapacitása viszont nem hiszem, hogy megüti a normális intelligenciaszintet. Persze ezen a környéken nem is kell ilyesmit várni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése